klantenservice
vragen
Heb je vragen over onze hangmatten, hangstoelen of service? Aarzel niet om ons te contacten.
Dat kan via email: klantenservice@hangmatten-webshop.nl of via het onderstaande formulier
klachten
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt. Wij willen je graag helpen en een oplossing bieden.
Je kan ons mailen klantenservice@hangmatten-webshop.nl of gebruik maken van het onderstaand formulier
Na ontvangst van je klacht ontvangt je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 48 uur na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kunt je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.