Klantenservice

Om je goed te kunnen helpen adviseren we je om contact op te nemen per e-mail. Op die manier kunnen we je direct van de juiste informatie voorzien. We proberen alle vragen binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Wil je toch telefonisch contact. Dan bellen we bij voorkeur even terug. Ook dit proberen we binnen 1 werkdag te doen.

We raden je daarom ook aan om onderstaand het formulier in te vullen wanneer je telefonisch contact wenst. De juiste persoon belt je dan zo snel mogelijk terug. Wil je ons toch bellen? Dan kan dit op 033- 4321061.

Kortom, een snel antwoord op uw vraag? Gebruik dan ons contact formulier.

 

Heb je een klacht?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hangmatten-webshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”